Asistent manager intr-un birou de avocatura
Stii cum e sa lucrezi intr-un mediu juridic? Da sau nu, sunt bune ambele raspunsuri! Se cauta o persoana organizata si meticuloasa, careia termenii juridici ii sunt familiali, dar nu este mandatoriu sa aiba studii finisate in acest domeniu. Experienta de munca pe un post similar sau studiile finisate in domeniul comunicarii sunt suficiente. Trebuie sa aiba o prezenta placuta si capacitatea de a comunica si relationa usor, atat cu colegii, cat si cu clientii. Fire deschisa, foarte activa, sociabila, isteata, cu capacitatea de auto-organizare si stabilire a prioritatilor zilnice. Cunoasterea avansata a programelor PC (Microsoft Office, Exel, calendar, mail, etc) si capacitatea de a le opera in mod curent sunt obligatorii. Cunoaste limba engleza (vorbit si scris) cel putin la nivel mediu. Iar faptul ca detine permis de conducere prezinta un avantaj.

Cu ce se va ocupa?
– Va prelua apelurile telefonice; – Va gestiona, inregistra si transmite mai departe corespondenta; – Va stabili intalniri, intampina clientii si va asigura protocolul in cadrul intalnirilor; – Inregistrarea in baza de date si arhivarea dosarelor juridice este una din activitatile prioritare. Se vor efectua si alte activitati specifice de secretariat (multiplicare, scanare, indosariere si arhivare documente);
– Va prelua si mentine relatiile cu clientii, colaboratorii si furnizorii de servicii; – Va asigura functionarea biroului in conditii decente prin aprovizionarea cu rechizite, consumabile de birou si alte materiale necesare.
Care sunt avantajele?
Activitatea se desfasoara in centrul Bucurestiului (Piata Universitatii) intr-un mediu placut si armonios. Colegii de birou sunt avocati cu experienta si sunt gata sa impartaseasca din experienta lor. Programul de lucru este de luni pana vineri, de la 9:00 la 17:30. Iar despre celelalte avantaje te invit sa discutam pe indelete in biroul nostru.
Pentru a aplica, trimite-ne CV-ul tau la: office@precis-project.ro