Angajăm asistent pentru cabinetul de avocat !
Căutăm o persoană organizată, meticuloasă, sociabilă; cu prezență placută, dicție bună; cu capacitate bună de comunicare și relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii; capacitate de auto-organizare și stabilire a priorităților; utilizare avansată a programelor PC de birou (Microsoft Office, mail, etc); limba engleză, cel puțin nivel mediu.
DESCRIEREA JOBULUI:
– Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice; – Gestionarea, inregistrarea si transmiterea corespondentei; – Intampinarea clientilor si asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor; – Inregistrarea in baza de date si arhivarea documentelor; – Plasarea comenzilor pentru rechizite, consumabile de birou și alte materiale necesare funcționării biroului; – Mentinerea unor relatii operative cu clientii, colaboratorii, furnizorii de servicii ai societatii; – Efectuarea altor activitati specifice de secretariat (multiplicare, scanare, indosariere si arhivare documente) si administrative; – Activități specifice bunei desfășurări a activității profesionale.
